Ако се разкачи дебитомера и припалиме докато е изключен няма ли да се разбере дали проблема е от него?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Прекъсва докато е студена.....
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от alfa_RАко се разкачи дебитомера и припалиме докато е изключен няма ли да се разбере дали проблема е от него?
Сега слязох да я запаля с разкачен дебитомер - запали, но лампата за ижекторите светеше непрекъснато, въпреки че запали.....
Изгасих я, запалих я с закачен, и проблеми нямаше, макар че в началото пак взе да ми се дави за 3-4-5 секунди, но после веднага качи оборотите към 1300 - 1400 както когато е студена.....каквато е и в момента....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Май ще се наложи да сменя ТПС-а или МХП за да видя дали това ще се оправи - взех да се дразня - смених ламбда и дебитомер, а докато е студена колата е мъртвец - не поема газта, дави се, иначе на обороти си стои нормално първоначално са към 1300 спадат регулярно, но докато не качи 60-70 градуса и както и да подам газта, трудно я поема......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
То при тези коли ТПС и МПХ са заедно и се смянят заедно. Ти проверявал ли си за пропуски на въздух може да си изчистиш и дюзите с ултразвук. а сега не се сещам но исля ти беше поръчвал от и-бея части или се лъжа може и частите да са готини.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Няма логика да ми го прави само докато вдигне 20 градуса или поработи на обороти 5-6 минути......след това се оправя, и като се изключи замислянето й в рамките на 2200-2800 оборота, всичко друго и е бомба.....
Днес ми пуснаха мухата ме е възможно да било от хидравличните повдигачи на клапаните, и мисля да се поитрересувам как стои въпроса с тях и как точно работят те......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Що да няма логика сто пъти съм го обяснявал ако дебитомера е кофти ще го прави а може да е температурен датчик. А за повдигачите ме съмнява повдигача представлява една камера е един вход от който се пълни камерата с масло под налягане след като се напълни камерата с масло предава пдижението от разпределителния вал към самия клапан ако не работят кактотрябва повдигачите се чува характерен шум. И ще ти кажа че вероятно проблема е с тощите свещи и кабели или с бензина дебитомери сонди датчици.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Ми не знам и аз вече - свещи, дебитомер, ламбада, темп датчици са сменени....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachevможе да е температурен датчик."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ако си с един датчик от него се взема и за купето и за компютъра.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oemАко си с един датчик от него се взема и за купето и за компютъра.
Някой още може ли да ми потвърди това....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Не е проблема в него - смених го - просто питах дали той е един и същ за екуто и за показанията на таблото в купето.....
Не знам точно доколко недостатъчното налягане на хидравличните повдигачи на клапаните може да са причина, но при 40-50-70 градуса на двг, се чува една много тънко и спецефично почукване от към мястото където са валовете - то понякога изчезва за малко, после се появява пак, неритмично е, и когато двг стигне 90 градуса, то изчезва напълно.....говоря в случая когато колата е на обороти.....някакви гумички трябвало да се сменят......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ziminами защото колегата eom каза,че сменил тоя датчик и се опрайла неговата
Това сутрешното глъхнене не ме притеснява толкова. То е за 2 мин само. Изкарвам от гаража колата оставям я да работи и докато затворя гаража и заключа вратата и готово. Оправила се
То е нормално да е така. Всеки инжексион е така като е студен, но в по-малки граници.
Аз аз лично когото и да питам по сервизите всички казват "Аз не съм виждал алфа която да пали и да се дърйи добре сутрин". Но това мен не ме успокоява, защото не е нормално. И може да е от много неща.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment